ایزی سیگنال | بورس،فارکس،ارزهای دیجیتال،دلار

سیاست حریم خصوصی

قوانین استفاده از نرم افزار تحلیلگر هوشمند 

چه اطلاعاتی جمع آوری می‌شود:

نرم افزار تحلیلگر هوشمند فقط از کاربر شماره تلفن را دریافت می کند که به عنوان شناسه کاربری برای ورود از نرم افزار استفاده می شود و همچنین برای اطلاع رسانی ها – همچنین کاربر باید یک نام کاربری که می تواند نام مستعار باشد را نیز در نرم افزار وارد نماید

همچنین شناسه انحصاری دستگاه شما را ذخیره می کند تا در جشنواره ها و طرح هایی که دارای محدودیت استفاده است بتواند استفاده کند

نحوه استفاده از اطلاعات:

از شماره تلفن شما برای نام کاربری و تفکیک حساب کاربری استفاده می شود و همچنین اطلاع رسانی های ضروری از طریق پیامک

چگونه اطلاعات ذخیره و محافظت می شوند:

اطلاعات فوق توسط پروتکل امن https به سرور منتقل و در پایگاه داده اصلی نرم افزار ذخیره می شود و فقط مدیر ارشد پروژه به آن قسمت دسترسی دارد

اطلاعات تماس شرکت:

شماره تماس با پشتیبانی ۰۹۰۲۹۹۹۴۵۱۰
آدرس شرکت : یزد ، خیابان مطهری ، پارک علم و فناوری ، شرکت ایزی سیگنال.

استفاده از کوکی‌ها (cookie) و “tracker”:

نرم افزار از هیچ کوکی استفاده نمی کند

سیاست انصراف:

در صورت خرید اشتراک ، امکان لغو اشتراک مورد نظر وجود ندراد

 

 

 

قوانین خرید از سایت ایزی سیگنال

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب ایزی سیگنال برای خرید محصولات موردنظر خود، توجه شما را به مجموعه قوانین خریداران جلب می نماییم:

  1. سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید
  2. درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت ایزی سیگنال به ثبت برسد.
  3. بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد. ایزی سیگنال در قبال عدم پشتیبانی فروشندگان هیچ مسئولیتی ندارد.
    • تبصره ۳-۱: ذکر این نکته ضروریست که فروشندگان نیز ملزم به پشتیبانی ۲۴ ساعته یا شخصی سازی محصول برای خریداران نیستند و صرفا پشتیبانی شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد.
  4. پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط فروشندگان انجام خواهد شد و ایزی سیگنال هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.
  5. پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، پیش نمایش آنلاین، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
  6. امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
  7. محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان ایزی سیگنال و عدم رفع مشکل توسط فروشنده، از ایزی سیگنال حذف خواهد شد.
    • تبصره ۷-۱: بازگشت وجه به حساب کاربران (کاربرانی که صرفا نسخه معیوب را خریداری کرده و نسخه سالم برای محصول در اختیار ایشان قرار نگرفته است) فقط به صورت شارژ کیف پول انجام شده و کاربر می تواند محصول دیگری را از ایزی سیگنال خریداری کند.
  8. هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه و تیکت پشتیبانی بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
  9. فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است و یا حتی مشخص شود کاربر با خرید یک نسخه، روی چندین سایت به استفاده از محصول می پردازد، ایزی سیگنال این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان، دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف و در صورت تکرار این عمل، حساب کاربری شما را مسدود کند.
  10. ایزی سیگنال هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و ایزی سیگنال خواهد بود.
  11. با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت ایزی سیگنال، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط ایزی سیگنال را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
  12. ایزی سیگنال در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  13. خدمات ایزی سیگنال به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای ایزی سیگنال که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و ایزی سیگنال هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. ایزی سیگنال تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
  14. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و ایزی سیگنال هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت
  15. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات ایزی سیگنال تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه ایزی سیگنال و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، ایزی سیگنال حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت ایزی سیگنال در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا ایزی سیگنال مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت ایزی سیگنال کنترل نماید.